Συχνές Ερωτήσεις - FAQ
- Ποια είδη υπηρεσιών προσφέρει η Svelta Courier;
Η Svelta Courier παρέχει στους πελάτες της μια σειρά μεταφορικών υπηρεσιών στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στα περίχωρα της. Παρακαλούμε συμβουλευθείτε τη σελίδα Υπηρεσίες για περισσότερες πληροφορίες.
- Πώς κανονίζω μια αποστολή;
Για μεμονωμένες αποστολές ή μαζικές αποστολές μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να σας βοηθήσουμε στην επιλογή της κατάλληλης λύσης που σας συμφέρει.
- Πού μπορώ να βρω τις χρεώσεις για τις υπηρεσίες σας;
Μπορείτε να πληροφορηθείτε τις χρεώσεις στο site μας (ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ) ή επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
- Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για την παράδοση της αποστολής μου στο εσωτερικό από τη στιγμή της παραλαβής της;
Εξαρτάται από την υπηρεσία που ζητήσατε, στην αυθημερόν παράδοση εξυπηρετούμε την ίδια μέρα από την στιγμή της παραγγελίας, και στην παράδοση επόμενης μέρας την επόμενη εργάσιμη μέρα από την στιγμή της παραγγελίας.
- Χρειάζεται να έχω λογαριασμό της Svelta Courier για να στείλω ένα δέμα;
Δεν χρειάζεται να έχετε λογαριασμό. Μπορείτε απλώς να κανονίσετε την αποστολή σας είτε τηλεφωνικά είτε από το κατάστημα μας.
- Πώς ξέρω ότι τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας θα είναι ασφαλή όταν τα καταχωρίσω ηλεκτρονικά;
Η Svelta Courier χρησιμοποιεί HTTPS – ένα σύνηθες πρωτόκολλο διαδικτυακής επικοινωνίας, το οποίο χρησιμοποιεί το Ασφαλές Επίπεδο Υποδοχής (Secure Socket Layer – SSL), μια τεχνολογία κρυπτογράφησης στη μετάδοση δεδομένων η οποία χρησιμοποιείται πολύ σε συναλλαγές τέτοιου είδους— για την προστασία των στοιχείων της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτα κατά την ηλεκτρονική καταχώρισή τους.
- Μέχρι ποια ώρα μπορεί να γίνει η παραλαβή της αποστολής μου στην περιοχή μου;
Τα περισσότερα δέματα για τα οποία ζητήθηκε η αποστολή τους το πρωί θα τα παραλάβουμε την ίδια ημέρα. Σε μερικές απομακρυσμένες περιοχές ο προγραμματισμός της αποστολής πρέπει να γίνει από την προηγούμενη μέρα για να εξασφαλισθεί η παραλαβή της την επόμενη.
- Τι συμβαίνει αν δεν γνωρίζω τον ταχυδρομικό κώδικα του προορισμού;
Αν δεν γνωρίζετε τον ταχυδρομικό κώδικα του προορισμού, παρακαλούμε συνεννοηθείτε με τον παραλήπτη ή επικοινωνήστε μαζί μας. Λανθασμένοι ταχυδρομικοί κώδικες μπορούν να προκαλέσουν καθυστερήσεις στη διακίνηση και να επιφέρουν περιττές χρεώσεις.
- Πως αλλάζω ή ακυρώνω μία προγραμματισμένη αποστολή;
Για αλλαγή ή τροποποίηση της αποστολής σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
- Παραδίδει η Svelta Courier σε ταχυδρομικές θυρίδες;
Όχι. Η Svelta Courier δεν μπορεί να παραδώσει σε ταχυδρομικές θυρίδες. Είναι απαραίτητη η πλήρης ταχυδρομική διεύθυνση.
- Ποιο είναι το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος και οι μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις για ένα δέμα;
Οι περιορισμοί στο βάρος και τις διαστάσεις ποικίλλουν ανάλογα με την υπηρεσία και τον προορισμό. Η αποστολή σας υπερβαίνει τα τυπικά όριά μας; Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
- Γιατί πρέπει να δώσω πληροφορίες για το βάρος και τις διαστάσεις του δέματός μου;
Το ακριβές βάρος και οι διαστάσεις είναι απαραίτητες για να διασφαλίσουν την ταχύτητα παράδοσης. Αν οι πληροφορίες αυτές δεν είναι σωστές, η διακίνηση του δέματός σας ίσως παρουσιάσει καθυστερήσεις, ενώ θα σας ζητηθεί να πληρώσετε τη διαφορά στο κόστος και ενδέχεται να υπάρξει επιβάρυνση για επιπρόσθετες υπηρεσίες προκειμένου να ολοκληρωθεί η αποστολή. Δείτε τον οδηγό μας για τη συσκευασία της αποστολής σας.
- Ποια αγαθά θεωρούνται επικίνδυνα;
Δείτε στη λίστα με τα Επικίνδυνα αγαθά όλα τα είδη που υπόκεινται σε περιορισμούς από τη νομοθεσία ή τους κανονισμούς, και τα οποία μπορούν να αποσταλούν μόνο κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες. Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
- Η Svelta Courier παρέχει υλικά συσκευασίας;
Ναι. Τα υλικά συσκευασίας της Svelta Courier μπορούν να παραγγελθούν μέσω επικοινωνίας. Για συχνές αποστολές ή εξειδικευμένες ανάγκες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
- Ποια έγγραφα χρειάζεται να συνοδεύουν την αποστολή μου;
Όλες οι αποστολές της Svelta Courier πρέπει να συνοδεύονται από δελτίο φορτωτικής και τις κατάλληλες ετικέτες.
- Δεν έχω εκτυπωτή. Μπορώ και πάλι να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία Svelta Courier;
Ναι. Αν δεν διαθέτετε εκτυπωτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να ζητήσετε να σας φέρει μια φορτωτική ο οδηγός.
- Το δέμα μου θα ανοιχθεί από την Svelta Courier για επιθεώρηση;
Η Svelta Courier εφαρμόζει μια «πολιτική αγνώστου αποστολέα» για πελάτες που χρησιμοποιούν για πρώτη φορά τις υπηρεσίες της. Αν κάνετε για πρώτη φορά αποστολή με την Svelta Courier, το δέμα σας πρέπει να μείνει ανοιχτό για να το ελέγξει ο οδηγός μας, προκειμένου να βεβαιώσει ότι το περιεχόμενο γίνεται αποδεκτό για μεταφορά μέσω του δικτύου της Svelta Courier.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι κάθε αποστολή μπορεί να ανοιχτεί από κυβερνητικές αρχές (όπως τελωνείο, υπηρεσίες συνόρων ή αστυνομία) για όσο διάστημα βρίσκεται στα χέρια της Svelta Courier. Η Svelta Courier δεν διαθέτει δικαιοδοσία ως προς αυτούς τους ελέγχους.
- Μπορώ να παραλάβω την αποστολή μου από το κατάστημα σας;
Ναι. Βεβαίως και μπορείτε να παραλάβετε από κατάστημα μας. Επικοινωνήστε μαζί μας.
- Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας (αριθμό φορτωτικής) στο τιμολόγιό μου;
Ο εννεαψήφιος αριθμός παραγγελίας βρίσκεται στην δεξιά πλευρά του τιμολογίου.
- Πώς υπολογίζονται οι τιμές;
Οι τιμές εξαρτώνται από το βάρος, τον όγκο, τις επιλεγμένες υπηρεσίες και τον προορισμό της αποστολής σας. Εφαρμόζονται επίσης επιπρόσθετες χρεώσεις και επιπρόσθετες υπηρεσίες.
- Τι είναι το ογκομετρικό βάρος και πώς υπολογίζεται;
Υπολογίζουμε τόσο το πραγματικό φυσικό βάρος όσο και το ογκομετρικό βάρος της αποστολής σας, και η χρέωση καθορίζεται με βάση το μεγαλύτερο από τα δύο. Για τον καθορισμό του ογκομετρικού βάρους υπολογίστε πρώτα τον όγκο του πακέτου σας και μετά πολλαπλασιάστε τον αριθμό αυτό με τον αντίστοιχο συντελεστή μετατροπής. Δείτε Όροι & Προϋποθέσεις.
- Τι πρέπει να κάνω αν χαθεί η αποστολή μου;
Η ικανοποίησή σας έχει ιδιαίτερη σημασία για μας. Αν νομίζετε ότι η αποστολή σας έχει χαθεί παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να συμπληρώσετε μια φόρμα παραπόνων προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία ανεύρεσης της αποστολής σας.
- Τι πρέπει να κάνω αν υποστεί ζημιά η αποστολή μου;
Η ικανοποίησή σας έχει ιδιαίτερη σημασία για μας. Αν η αποστολή σας υπέστη ζημιά κατά τη διακίνησή της παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να αξιολογήσουμε την απαίτησή σας.
- Αν κάποιο αντικείμενο στην αποστολή μου έχει υποστεί ζημιά, ποιος δικαιούται να υποβάλει αίτημα για αποζημίωση;
Το αίτημα πρέπει να υποβάλει το πρόσωπο που κανόνισε την αποστολή. Για την υποστήριξη του αιτήματός σας, μπορεί να σας ζητηθεί να παρουσιάσετε απόδειξη της ζημιάς μαζί με την εξωτερική συσκευασία. Το περιεχόμενο της αποστολής και η αρχική συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται στη διεύθυνση παράδοσης και να είναι διαθέσιμα για έλεγχο. Η Svelta Courier μπορεί επίσης να απαιτήσει απόδειξη της αξίας του αντικειμένου(ων) που υπέστη(σαν) ζημιά. Η πληροφορία αυτή πρέπει να συνοδεύει το αίτημά σας για αποζημίωση.
- Ποιοι browsers υποστηρίζονται;
Οι ιστότοποί μας είναι συμβατοί με IE , Safari , Firefox , Chrome και όλες τις τελευταίες εκδόσεις τους. Είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να εξασφαλίζουν την καλύτερη εμπειρία για τον χρήστη σε κάθε τύπο συσκευής, όπως smartphones ή tablets.
- Χρειάζομαι κάποιο plugin για να επισκεφθώ τον ιστότοπο της Svelta Courier;
Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε plugins για να έχετε πρόσβαση στους ιστότοπους της Svelta Courier.
- Πώς αναφέρω ένα τεχνικό πρόβλημα στον ιστότοπο;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να αναφέρετε τυχόν τεχνικά προβλήματα.
- Πώς μπορώ να κανονίσω εκ νέου την παραλαβή της αποστολής μου;
Αν η αποστολή σας δεν έχει παραληφθεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.